7 grudnia 2020
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds.obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum w Starostwie Powiatowym w Nisku
Nisko, dnia 7 grudnia 2020 r.
OZK.210.3.2020 I
Starostwo Powiatowe w Nisku
37 – 400 Nisko, Plac Wolności 2
OGŁASZA OTWARTY I KONURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora ds. obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum
w Starostwie Powiatowym w Nisku
1 etat
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- Kodeksu postepowania administracyjnego,
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- posiadanie kursu kancelaryjno – archiwalnego I stopnia,
- komunikatywność,
- kultura osobista,
- odporność na stres
- Zadania wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- prowadzenie kancelarii ogólnej Starostwa przy wspomaganiu systemem elektronicznego obiegu dokumentów:
- przyjmowanie korespondencji, pism wpływających do Starostwa oraz ich rejestracja,
- prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,
- wysyłanie korespondencji.
- przekazywanie wersji papierowej korespondencji, pism, właściwym wydziałom zgodnie z dekretacją,
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych wydziałów lub stanowisk pracy,
- obsługa centrali telefonicznej,
- nadawanie i odbieranie faxów,
- prowadzenie książki wyjść pracowników,
- prawidłowe założenie i prowadzenie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt teczek spraw.
- współpraca z urzędem pocztowym w zakresie wysyłki korespondencji Starostwa i odbioru pism kierowanych do Starostwa.
- prowadzenie Archiwum Zakładowego Starostwa oraz przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego a w szczególności:
- przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa,
- prowadzenie spisów zdawczo-odbiorczych osobno dla każdego Wydziału dla akt kat. A (materiały archiwalne) i osobno dla dokumentacji niearchiwalnej kat. B,
- prowadzenie rejestru spisów zdawczo- odbiorczych,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej ,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
- wypożyczanie akt z archiwum zakładowego,
- sporządzanie sprawozdania rocznego z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum w terminie do 31 marca roku następnego po roku sprawozdawczym,
- pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych tj. sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
- przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz ochrona danych osobowych w sprawach prowadzonych na stanowisku.
- prowadzenie kancelarii ogólnej Starostwa przy wspomaganiu systemem elektronicznego obiegu dokumentów:
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2 – budynek 2-kondygnacyjny. Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność w budynku do pomieszczeń biurowych
i pomieszczeń sanitarnych – budynek nie jest wyposażony w windę. Praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Wymagane jest przemieszczanie się do Archiwum Starostwa usytuowanego na I piętrze w budynku przy ul. 3 Maja 32 C. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Nisku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe magisterskie,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, podpisany przez kandydata,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna,
- jeżeli kandydatem jest osoba z kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
- Dokumenty dodatkowe:
- dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- dokument potwierdzający ukończenie kursu kancelaryjno – archiwalnego I stopnia.
- W ogłoszonym naborze mają zastosowanie przepisy art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego przy Placu Wolności 2, 37 – 400 Nisko w terminie do dnia 17 grudnia 2020 r. w zamkniętej kopercie. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kopertę należy opisać „Nabór – podinspektor ds. obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum.” - Informacje dodatkowe:
- O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
- Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 1 pkt 6 niniejszego ogłoszenia oraz zadaniami realizowanymi na wskazanym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
- Z osobą wybraną w wyniku zakończenia procedury naboru zostanie nawiązany stosunek pracy.
- Starosta może na każdym etapie procedury naboru od niej odstąpić.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl
- Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Kołodziej, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: akolodziej@powiatnizanski.pl
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody i art. 221 Kodeksu pracy.
- Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
- Dane Pani/Pana zostaną usunięte po 3 miesiącach od zakończenia rekrutacji lub po wycofaniu zgody w stosunku do danych, których zgoda dotyczy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Podanie danych jest wymagane przepisem art. 221 Kodeksu pracy, a nie podanie ich skutkuje odrzuceniem z procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział. Podanie danych udzielonych na podstawie zgody jest dobrowolne.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Formularz kwestionariusza osobowego i wzór oświadczenia są podwieszone na stronie internetowej BIP w zakładce oferty pracy oraz do pobrania w pokoju nr 5 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
Starosta
Robert Bednarz
Wzory dokumentów do pobrania w zakładce Oferty pracy -> Wzory dokumentów: http://bip.powiat-nisko.pl/p,105,wzory-dokumentow
Metryczka
Wytworzono: | 2020-12-07 09:33 | przez: Janina Mazur |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-12-07 00:00 | przez: Jarosław Zalewski |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Nisku | |
Odwiedziny: | 957 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.