Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-04-25 ( Imieniny: Jarosława, Marka)

BIP - Starostwo Powiatowe w Nisku - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds.obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum w Starostwie Powiatowym w Nisku

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds.obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum w Starostwie Powiatowym w Nisku

Nisko, dnia 7 grudnia 2020 r.

OZK.210.3.2020 I

 

 Starostwo Powiatowe w Nisku
37 – 400 Nisko, Plac Wolności 2

OGŁASZA OTWARTY I KONURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

podinspektora ds. obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum
w Starostwie Powiatowym w Nisku

1 etat

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie wyższe magisterskie,
    6. znajomość przepisów prawa:
      1. ustawy o samorządzie powiatowym,
      2. Kodeksu postepowania administracyjnego,
      3. ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
      4. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
      5. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
    2. posiadanie kursu kancelaryjno – archiwalnego I stopnia,
    3. komunikatywność,
    4. kultura osobista,
    5. odporność na stres
  3. Zadania wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:
    1. prowadzenie kancelarii ogólnej Starostwa przy wspomaganiu systemem elektronicznego obiegu dokumentów:
      1. przyjmowanie korespondencji, pism wpływających do Starostwa oraz ich rejestracja,
      2. prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,
      3. wysyłanie korespondencji.
    2. przekazywanie wersji papierowej korespondencji, pism, właściwym wydziałom zgodnie z dekretacją,
    3. udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych wydziałów lub stanowisk pracy,
    4. obsługa centrali telefonicznej,
    5. nadawanie i odbieranie faxów,
    6. prowadzenie książki wyjść pracowników,
    7. prawidłowe założenie i prowadzenie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt teczek spraw.
    8. współpraca z urzędem pocztowym w zakresie wysyłki korespondencji Starostwa i odbioru pism kierowanych do Starostwa.
    9. prowadzenie Archiwum Zakładowego Starostwa oraz przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego a w szczególności:
      1. przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa,
      2. prowadzenie spisów zdawczo-odbiorczych osobno dla każdego Wydziału dla akt kat. A (materiały archiwalne) i osobno dla dokumentacji niearchiwalnej kat. B,
      3. prowadzenie rejestru spisów zdawczo- odbiorczych,
      4. brakowanie dokumentacji niearchiwalnej ,
      5. przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
      6. wypożyczanie akt z archiwum zakładowego,
      7. sporządzanie sprawozdania rocznego z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum w terminie do 31 marca roku następnego po roku sprawozdawczym,
      8. pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych tj. sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
    10. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz ochrona danych osobowych w sprawach prowadzonych na stanowisku.
  4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    Stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku  przy Placu Wolności 2 – budynek 2-kondygnacyjny. Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność w budynku do pomieszczeń biurowych
    i pomieszczeń sanitarnych – budynek nie jest wyposażony w windę. Praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Wymagane jest przemieszczanie się do Archiwum Starostwa usytuowanego na I piętrze  w budynku przy ul. 3 Maja 32 C.

  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Nisku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. list motywacyjny podpisany przez kandydata,
    2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe magisterskie,
    3. oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, podpisany przez kandydata,
    4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    5. oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna,
    7. jeżeli kandydatem jest osoba z kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
  7. Dokumenty dodatkowe:
    1. dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
    2. dokument potwierdzający ukończenie kursu kancelaryjno – archiwalnego I stopnia.
  8. W ogłoszonym naborze mają zastosowanie przepisy art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  9. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego przy Placu Wolności 2, 37 – 400 Nisko w terminie do dnia 17 grudnia 2020 r. w zamkniętej kopercie. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
    Kopertę należy opisać „Nabór – podinspektor ds. obsługi kancelarii ogólnej oraz archiwum.”

  10. Informacje dodatkowe:
    1. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
    2. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 1 pkt 6 niniejszego ogłoszenia oraz zadaniami realizowanymi na wskazanym stanowisku.
    3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
    4. Z osobą wybraną w wyniku zakończenia procedury naboru zostanie nawiązany stosunek pracy.
    5. Starosta może na każdym etapie procedury naboru od niej odstąpić.
    6. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
      • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl
      • Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Kołodziej, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: akolodziej@powiatnizanski.pl
      • Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody i art. 221 Kodeksu pracy.
      • Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
      • Dane Pani/Pana zostaną usunięte po 3 miesiącach od zakończenia rekrutacji lub po wycofaniu zgody w stosunku do danych, których zgoda dotyczy.
      • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
      • Podanie danych jest wymagane przepisem art. 221 Kodeksu pracy, a nie podanie ich skutkuje odrzuceniem z procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział. Podanie danych udzielonych na podstawie zgody jest dobrowolne.
      • Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    7. Formularz kwestionariusza osobowego i wzór oświadczenia są podwieszone na stronie internetowej BIP w zakładce oferty pracy oraz do pobrania w pokoju nr 5 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.

 

Starosta

Robert Bednarz

Wzory dokumentów do pobrania w zakładce Oferty pracy -> Wzory dokumentów: http://bip.powiat-nisko.pl/p,105,wzory-dokumentow

Autor: Janina Mazur

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2020-12-07 09:33przez: Janina Mazur
Opublikowano:2020-12-07 00:00przez: Jarosław Zalewski
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Nisku
Odwiedziny:957

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo