10 grudnia 2020
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. inwestycji i remontów w Starostwie Powiatowym w Nisku
Nisko, dnia 10 grudnia 2020 r.
OZK.210.5.2020 I
Starostwo Powiatowe w Nisku
37 – 400 Nisko, Plac Wolności 2
OGŁASZA OTWARTY I KONURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora ds. inwestycji i remontów
w Starostwie Powiatowym w Nisku
1 etat
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek budownictwo,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- Kodeksu postepowania administracyjnego,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w administracji samorządowej na stanowisku zajmującym się inwestycjami,
- komunikatywność,
- odporność na stres.
- Zadania wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- Administrowanie budynkami Starostwa, a w szczególności:
- utrzymanie budynków urządzeń i ich otoczenia w należytym stanie technicznym,
- prowadzenie dokumentacji administrowanych budynków,
- zapewnienie terminowych przeglądów oraz usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości,
- zapewnienie dostaw mediów do budynków oraz opracowywanie projektów umów.
- Prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Zarząd, a w szczególności:
- zlecanie i przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych niezbędnych do prowadzenia inwestycji i remontów,
- opracowywanie niezbędnych dokumentacji do prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne związane z planowanymi remontami i inwestycjami,
- zapewnienie nadzorowania zlecanych robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- kontrola realizacji umów zleconych robót budowlanych,
- organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi oraz egzekwowanie od wykonawców ewentualnych zobowiązań w tym zakresie,
- współudział przy opracowywaniu projektów planów remontów w jednostkach organizacyjnych,
- współdziałanie z innymi wydziałami w opracowywaniu wniosków o dotacje, pożyczki, kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje.
- Administrowanie budynkami Starostwa, a w szczególności:
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy Plac Wolności 2.
Parter budynku dostępny jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo poprzez wejście od strony dziedzińca – pochylnia jest zabezpieczona barierkami. Pozostałe kondygnacje nie są dostępne dla osób niepełnosprawnych - w budynku nie ma windy.
Praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca również obsługi innych urządzeń biurowych. W szczególnych sytuacjach praca w terenie w sytuacjach stresowych wymagających szybkiego reagowania. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Nisku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe magisterskie,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, podpisany przez kandydata,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna,
- jeżeli kandydatem jest osoba z kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
- Dokumenty dodatkowe:
- dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w administracji samorządowej na stanowisku zajmującym się inwestycjami.
- W ogłoszonym naborze mają zastosowanie przepisy art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego przy Placu Wolności 2, 37 – 400 Nisko w terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. w zamkniętej kopercie. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kopertę należy opisać „Nabór – podinspektor ds. inwestycji i remontów” - Informacje dodatkowe:
- O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
- Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 1 pkt 6 niniejszego ogłoszenia oraz zadaniami realizowanymi na wskazanym stanowisku.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
- Z osobą wybraną w wyniku zakończenia procedury naboru zostanie nawiązany stosunek pracy.
- Starosta może na każdym etapie procedury naboru od niej odstąpić.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl
- Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Kołodziej, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: akolodziej@powiatnizanski.pl
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody i art. 221 Kodeksu pracy.
- Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
- Dane Pani/Pana zostaną usunięte po 3 miesiącach od zakończenia rekrutacji lub po wycofaniu zgody w stosunku do danych, których zgoda dotyczy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Podanie danych jest wymagane przepisem art. 221 Kodeksu pracy, a nie podanie ich skutkuje odrzuceniem z procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział. Podanie danych udzielonych na podstawie zgody jest dobrowolne.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Formularz kwestionariusza osobowego i wzór oświadczenia są podwieszone na stronie internetowej BIP w zakładce oferty pracy oraz do pobrania w pokoju nr 5 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
Starosta
Robert Bednarz
Wzory dokumentów do pobrania w zakładce Oferty pracy -> Wzory dokumentów: http://bip.powiat-nisko.pl/p,105,wzory-dokumentow
Metryczka
Wytworzono: | 2020-12-10 08:15 | przez: Janina Mazur |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-12-10 00:00 | przez: Jarosław Zalewski |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Nisku | |
Odwiedziny: | 1273 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.