Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Czwartek, 2024-03-28 ( Imieniny: Anieli, Kasrota)

BIP - Starostwo Powiatowe w Nisku - Ogłoszenie o naborze na podinspektora ds. architektury i budownictwa oraz ochrony zabytków

Ogłoszenie o naborze na podinspektora ds. architektury i budownictwa oraz ochrony zabytków

 Nisko, dnia 31 stycznia 2022 r.

OZK.210.2.2022

Starostwo Powiatowe w Nisku
37 – 400 Nisko, Plac Wolności 2

OGŁASZA OTWARTY I KONURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

podinspektora ds. architektury i budownictwa oraz ochrony zabytków w Starostwie Powiatowym w Nisku
1 etat

  1. Wymagania niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4) nieposzlakowana opinia,
    5) wykształcenie wyższe magisterskie: architektura lub budownictwo lub inżynieria środowiska,
    6)znajomość oraz właściwa interpretacja przepisów prawa:

    a) ustawy o samorządzie powiatowym,
    b) Kodeksu postepowania administracyjnego,
    c) Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi (m.in. rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie),
    d) o opłacie skarbowej,
    e) o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
    f) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    g) o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływana na środowisko.

  2. Wymagania dodatkowe:

    1) posiadanie co najmniej półtorarocznego doświadczenia w pracy w administracji,
    2) preferowane posiadanie uprawnień budowlanych
    3) komunikatywność,
    4) odporność na stres.

  3. Zadania wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności:

    1) nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, a w szczególności:

    a) zgodności zagospodarowania terenu z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego lub decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz wymaganiami ochrony środowiska,
    b) warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia w rozwiązaniach przyjętych w projektach budowlanych,
    c) zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanych z przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej,

    2) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane,
    3) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
    4) wydawanie zaświadczeń,
    5) prowadzenie rejestrów określonych ustawą Prawo budowlane oraz spisów spraw;
    6) sporządzanie sprawozdawczości budowlanej,
    7) współpraca z organami nadzoru budowlanego,
    8) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, współpraca w zakresie Powiatowego programu opieki nad zabytkami,
    9) przekazywanie do archiwum dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych.

  4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1) stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 Maja 32C,
    2) stanowisko znajduje się na I piętrze, brak windy, brak możliwości dostępu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    3) pomieszczenia ogrzewane, z dostępem do sanitariatów na I piętrze,
    4) lista obecności podpisywana na I piętrze, książka wyjść służbowych znajduje się na I piętrze,
    5) praca przy monitorach ekranowych LCD min.17”, m.in. z użyciem skanerów, drukarek, kserokopiarek.

  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym
    w Nisku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    1) list motywacyjny podpisany przez kandydata,
    2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe magisterskie,
    3) oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, podpisany przez kandydata,
    4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    5) oświadczenie osoby, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna,
    7) jeżeli kandydatem jest osoba z kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.

  7. Dokumenty dodatkowe:

    1) dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej półtorarocznego doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
    2) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych.

  8. W ogłoszonym naborze mają zastosowanie przepisy art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  9. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego przy Placu Wolności 2, 37 – 400 Nisko w terminie do dnia 11 lutego 2022 r. w zamkniętej kopercie. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
    Kopertę należy opisać „Nabór – podinspektor ds. architektury i budownictwa oraz ochrony zabytków”
  10. Informacje dodatkowe:

    1) O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
    2) Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 1 pkt 6 niniejszego ogłoszenia oraz zadaniami realizowanymi na wskazanym stanowisku.
    3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.
    4) Z osobą wybraną w wyniku zakończenia procedury naboru zostanie nawiązany stosunek pracy.
    5) Starosta może na każdym etapie procedury naboru od niej odstąpić.
    6) Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:

    - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e-mail: poczta@powiatnizanski.pl
    - Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Kołodziej, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: akolodziej@powiatnizanski.pl
    - Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody i art. 221 Kodeksu pracy.
    - Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
    - Dane Pani/Pana zostaną usunięte po 3 miesiącach od zakończenia rekrutacji lub po wycofaniu zgody w stosunku do danych, których zgoda dotyczy.
    - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
    - Podanie danych jest wymagane przepisem art. 221 Kodeksu pracy, a nie podanie ich skutkuje odrzuceniem z procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział. Podanie danych udzielonych na podstawie zgody jest dobrowolne.
    - Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    7) Formularz kwestionariusza osobowego i wzór oświadczenia są podwieszone na stronie internetowej BIP w zakładce oferty pracy oraz do pobrania w pokoju nr 5 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nisku przy Placu Wolności 2.

 Starosta
 Robert Bednarz

Wzory dokumentów do pobrania w zakładce Oferty pracy -> Wzory dokumentów: https://bip.powiatnizanski.pl/p,105,wzory-dokumentow

Autor: Janina Mazur

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-01-31 14:26przez: Janina Mazur
Opublikowano:2022-01-31 13:18przez: Jarosław Zalewski
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Nisku
Odwiedziny:620

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo