17 grudnia 2021
Zgłaszanie nieprawidłowości
Na podstawie art. 34 ust. 1 i 35 ust. 2 z dnia 5 czerwca 1998 r. ustawy o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920, z późn. zm.) oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r.
w Starostwie Powiatowym w Nisku wprowadzono Procedury zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
Zgłoszenia nieprawidłowości dokonywane mogą być poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń funkcjonujące w Starostwie Powiatowym w Nisku:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: naruszenia@powiatnizanski.pl,
- w formie listownej na adres: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2,
37-400 Nisko, z dopiskiem na kopercie „koordynator ds. zgodności - do rąk własnych”, - osobiście do koordynatora ds. zgodności w Starostwie Powiatowym w Nisku. Pracownik, do którego osobiście zgłoszono nieprawidłowość, dokumentuje zgłoszenie na formularzu i sporządza protokół – wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do Procedury,
Wzór formularza o którym mowa w punkcie 1, 2 i 3 stanowi załącznik nr 1 do Procedury i jest zamieszczony na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku.
Metryczka
Wytworzono: | 2021-12-17 12:37 | przez: Katarzyna Bednarz |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-12-17 12:45 | przez: Andrzej Kołodziej |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Nisku | |
Odwiedziny: | 1668 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.