Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Środa, 2022-10-05 ( Imieniny: Flawii, Justyna)

BIP - Starostwo Powiatowe w Nisku - Zgłaszanie nieprawidłowości

Zgłaszanie nieprawidłowości

Na podstawie art. 34 ust. 1 i 35 ust. 2 z dnia 5 czerwca 1998 r. ustawy o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920, z późn. zm.) oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r.
w Starostwie Powiatowym w Nisku wprowadzono Procedury zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.

Zgłoszenia nieprawidłowości dokonywane mogą być poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń funkcjonujące w Starostwie Powiatowym w Nisku:

  • za pomocą poczty elektronicznej na adres: naruszenia@powiatnizanski.pl,
  • w formie listownej na adres: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2,
    37-400 Nisko, z dopiskiem na kopercie „koordynator ds. zgodności - do rąk własnych”,
  • osobiście do koordynatora ds. zgodności w Starostwie Powiatowym w Nisku. Pracownik, do którego osobiście zgłoszono nieprawidłowość, dokumentuje zgłoszenie na formularzu i sporządza protokół – wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do Procedury,

Wzór formularza o którym mowa w punkcie 1, 2 i 3 stanowi załącznik nr 1 do Procedury i jest zamieszczony na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku.

Autor: Katarzyna Bednarz

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-12-17 12:37przez: Katarzyna Bednarz
Opublikowano:2021-12-17 12:45przez: Andrzej Kołodziej
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Nisku
Odwiedziny:221

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo